De eeste dag in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu De eeste dag in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu

De eeste dag in Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar zijn we dan in nieuw zeeland.
Ten eerste een hele goede vlucht gehad, alles makkelijk kunnen vinden. Met een eigen tv scherm en 1000 films om uit te kiezen vloog de tijd voorbij in het vliegtuig. Aangekomen in auckland moest mijn hele koffer op de kop want ze moesten mijn paardrijlaarzen controleren (het is hier echt super streng qua hygiëne) maar gelukkig waren ze goed schoon en kon ik weer door. Buiten stond een shuttle bus op mij te wachten die mij naar het hostel bracht. Eenmaal ingecheckt kom ik op mijn kamer waar nog drie anderen slapen. Een nederlander, duitser en een engelse. Heel makkelijk een nederlander, mee gepraat en daarna zijn we samen een hapje gaan eten.
Daarna het bed ingedoken.

Vandaag eerst door auckland gelopen en een supermarkt opgezocht om een ontbijtje te halen. Ik moest vandaag ook naar het bureau om nog wat uitleg te krijgen over de boerderij en het reizen. Een hele duidelijke uitleg gehad over enkele mogelijkheden om na mijn werktijd door nieuw zeeland te reizen. Alles klinkt super dus heb nog wat om over na te denken. Na het gesprek ben ik naar de sky toren geweest een prachtig uitzicht over auckland en omgeving. 220 m hoog. Toen naar een heel mooi parkje gelopen en lekker van het zonnetje genoten. Zometeen maar weer op pad om avondeten te scoren.
Nu ik een beetje weet hoe het leven er van een reiziger uit ziet en ik nu een beetje weet wat me te wachten staat krijg ik er alleen nog meer zin in om te gaan werken en reizen.

Morgen pak ik half een de bus naar hamilton waar ik wordt opgehaald door de mensen waar ik de komende vier maanden verblijf.

Zodra ik op de boerderij ben zal ik weer een stukje schrijven!
Tot snel en kusjes uit nieuw zeeland!!

  • 17 Maart 2014 - 17:32

    Sjon:

    Geweldig Lies. Ga zo door met je dagboek vullen. We lezen het met plezier en zijn altijd meer woorden dan een APP. Ben benieuwd naar je familie voor de komende 4 maanden

    Sjon

  • 17 Maart 2014 - 18:19

    Emma:

    Super leuk Lisa ! Het voelt wel een beetje leeg hier hoor haha xx

  • 17 Maart 2014 - 19:54

    Gerrie:

    Super Lisa, was die staal borstel toch nog ergens goed voor.

  • 17 Maart 2014 - 21:55

    Timmertjes:

    Hoi lisa,
    wat fijn dat je nu in nieuw-zeeland bent en dat de reis goed verlopen is, we vonden je verslag erg leuk en we hopen er nog vele te krijgen.
    zet hem op meisje heel veel succes

    dikke knuffels van de timmertjes.

  • 17 Maart 2014 - 22:01

    Van Lohuusjes:

    He Lisa klinkt goed hoor!! Leuk om zo te horen en te zien waar je bent....veel plezier. Groetjes van ons

  • 18 Maart 2014 - 19:11

    Janny Pannekoek:

    Hoi Lisa.
    Wat fijn dat je goed bent aan gekomen en je hebt een mooi verslag geschreven en we kijken al weer uit naar de volgende . Lieve groeten van deze kant

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lisa

Nieuw Zeeland!!

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 5001

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: