De eerste week - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Nu precies een week op de boerderij en er is al zoveel gebeurd.
Ik zal even bij het begin beginnen. De dinsdag morgen met een duits meisje auckland in geweest en een een gezellig ontbijtje gehad. Ze heeft me geholpen met mijn sim kaart en heb voor het eerst in mijn leven ook 3g. Ideaal! Daarna afscheid genomen en heb ik dus bus gepakt naar Hamilton. Daar kwam Sue mij ophalen. Doorgereden naar de boerderij en heeft ze mij het huis laten zien. En een eigen kamer wat zeer fijn is. De eerste paar dagen zijn wel een beetje raar je kan niet zo goed engels je weet niet hoe het eraan toe gaat op de boerderij maar gelukkig leer je het allemaal snel. Donderdag middag vertrokken naar een grote show (horse of the year) samen met scotten katharina. Een mega schow waar 2600 paarden aan mee doen. Van alles gezien van dressuur tot cross tot shows met paarden heel mooi. Scott en Katharina deden mee als Harold. Een stoffen paard die nogal beroemd is hier in nieuw zeeland. Tot zondag gebleven en daarna weer naar huis.
Wat mij het meeste opvalt is dat het uitzicht zo mooi is overal bergen en er is geen huis te vinden langs de weg. Zo anders als nederland.

De maandag heeft Katharina me meegenomen naar de hamilton gardens en het zwembad. Zij heeft een auto dus een stuk makkelijker. Van het weekend ga ik samen met katharina naar Tongariro Nationaal park (als je wilt weten wat het is zoek maar even op google naar de schitterende fotos :)

Oh ja hoe een normale dag voor mij eruit ziet. Sta acht uur op en dan moeten de paarden gevoerd worden. Om tien uur is het klaar en tijd voor ontbijt. Tot half een heb je tijd voor jezelf of help ik sue met het huishouden. Om vier uur komt scott thuis en help je hem met haar klaarmaken van zijn paarden. Tussendoor rij ik ook zelf. Daarna de paarden weer voeren en om acht uur zelf eten, douchen en dan slapen.
Een prima leventje die ik nog wel even volhoud :)

  • 25 Maart 2014 - 07:34

    Gerrie:

    Ohhhhhhhhhhh wat ben ik jaloers. Dit klink heel gaaf.

  • 25 Maart 2014 - 17:09

    Sjon:

    WORKING holliday??????

  • 25 Maart 2014 - 17:46

    Anne:

    zozo gaaf hoor lies :)

  • 25 Maart 2014 - 17:46

    Anne:

    zozo gaaf hoor lies :)

  • 25 Maart 2014 - 19:23

    Janny Pannekoek:

    Gaaf Lisa ik lees wel dat je het erg naar je zin heb,geniet er van.
    lieve groeten van de pannekoeken

  • 25 Maart 2014 - 20:20

    De Timmertjes:

    Hoi, lisa

    wat gaaf voor je, onwijs leuk.
    we genieten van je reisverslag super hoor
    Veel plezier en genieten maar.

    dikke knuffels de timmertjes.

  • 25 Maart 2014 - 21:17

    Willy:

    Hoi Lisa,

    Fijn om te lezen dat je het goed naar de zin hebt daar!
    Leuk om je verhalen te lezen! Veel plezier en lekker genieten!

    Groetjes Willy.

  • 27 Maart 2014 - 12:15

    Didi:

    Wauw liesje ben echt zo blij voor je dat je het na je zin hebt!.
    ik kan niet wachten op al je andere verhalen haha.

    groetjes van mij ;)

  • 30 Maart 2014 - 19:35

    Fam.Huiskamp:

    Hoi Lisa,

    Super leuk om te lezen wat jij allemaal meemaakt geniet ervan.

    Groetjes de buurtjes Huiskamp.

  • 02 April 2014 - 10:24

    Sabine:

    hey,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat liefs,

    5 X S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Lisa

Nieuw Zeeland!!

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 4997

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: