De dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu De dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu

De dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Maart 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het zover! Na er maanden mee bezig te zijn geweest gaat het eindelijk gebeuren.
Vannavond om tien uur vertrek ik. Ik maak twee tussenstops in Dubai en Melbourne.

  • 15 Maart 2014 - 09:10

    Didi:

    Heey meid.

    Ik heb nu al zin om al jou mooie en leuke avonturen te lezen die jij hopelijk zal gaan beleven ik ga je zeker volgen de komende 5 maanden.!

    hopelijk heb je een hele goeie reis gehaden ga je het super veel naar je zin hebben.

    veel xxjes van mij♥

  • 25 Maart 2014 - 07:46

    Sjon:

    Echt een working HOLLIDAY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Lisa

Nieuw Zeeland!!

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 5013

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: