Bijna 1,5 maand in NZ! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu Bijna 1,5 maand in NZ! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lisa Schimmelpennink - WaarBenJij.nu

Bijna 1,5 maand in NZ!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 April 2014 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Eindelijk weer een verhaaltje ;)
Dinsdag 25 maart met katherina naar het strand en een waterval geweest. Het leukd is dat ze hier zwart zand hebben. Toen we in raglan stopte kwam katharina erachter dat ze haar portemonnee kwijt was, terug gegaan naarhet stranc maar niet kunnen vinden helaas. Nog steeds een raadsel. Vrijdag 28 maart was het tijd voor de tangario crossing s'middags vertrokken. Ondertussen gestopt bij een supermarkt om eten te halen voor het weekend en ze hadden echte Dutch cross buns (krentebollen). Eenmaal aangekomen vroeg het bed ingegaan volgende dag half negen vertrok de bus. Kwartiertje rijden en op het beginpunt aangekomen. Eerst was het nog lekker vlak met de zon erbij. Ik met mijn spijkerbroek lekker zweten dus! Snel begonnen de trappen en stijle stukken te komen. Na drie uur klimmen en zweten op de top aangekomen. Daar het mooiste uitzicht ooit. 2000 m hoog. Omlaag gelopen naar de meren en een actieve vulkaan. Acht uur later weer bij het eindpunt aangekomen, kapot en dorstig weer snel terug naar de kamer. S avonds nog een drankje gedaan en snel gaan slapen. Volgende dag weer terug. Woensdag 2 april lekker uit eten geweest omdat het katharina s laatste dag was. In het weekend met scott meegeweest naar een paard die hij misschien bij gaat rijden. Het is een paard van een de beste trainers van nz. Hij rijd alle paarden tot grand prix niveu. Het leuke is dat het een hele normale stal is totaal geen luxe geen overdekte rijhal, in nl hebben alle grand prix paarden het beste van het beste. Een grappig verschil. S nachts ging de klok een uur achteruit, ik dacht vooruit dus ben twee uur eerder opgestaan . Dom!! Sue en tony waren een weekendje weg dus was alleen thuis met oma.
Maandag met sue meegeweest naar hdt werk ondertussen ben ik hamilton in geweest.
Dinsdag 8 april mijn intake gesprek gehad van school dus nu afwachten of ik word aangenomen.
Vrijdag 11 april meegeweest met sue die moest schrijven bij een wedstrijd.
Zaterdag had anna (kleindochter) ponyclub wedstrijd heel anders als bij ons maar leuk om een keer mee te maken. Ondertussen waren sean(zoon sue) en linda plus twee kinderen aangekomen vanuit amerika. Zij blijven hier 2,5 week. Zondag dus ook een gezellig familie diner gehad met iedereen. Van de week niet zoveel gebeurd iedereen was ziek, ik gelukkig niet. Oma moest zelfs naar et ziekenhuis maar niks ergs was na een paar uur weer thuis. Zaterdag meegeweest naar een bbq met scott en amy. Op die boerderij was net een nieuw meisje gekomen wat hetzelfde doet als mij. En nog wel een nederlands meisje. Zij doet de opleiding engels docent dus kon perfect engels. Een gezellig avondje gehad. Zondag weer een familie diner gehad.
Tot zo ver mijn leventje tot nu toe tijd gaat ontzettend snel. Tot de volgende keer

  • 22 April 2014 - 12:55

    Gerrie:

    Hoi schat weer een mooi stukje geschreven. Verder waren wij al op de hoogte via skyp en app.
    Leuk dat er nog een Nederlands meisje is. Dieke is weer de oude bijt de hele tijd in mijn vingers terwijl ik dit stukje typ. dikke kus mama


  • 28 April 2014 - 20:20

    Janny Pannekoek:

    Hoi Lisa wat fijn om weer iets van je te lezen, en door de regels heen lees ik dat je het goed naar je zin hebt.En wat fijn voor je dat er een nedrlands meisje is .We kijken nu al weer uit naar je volgende verhaal. Lieve groeten van deze kant.

  • 30 April 2014 - 22:06

    Jose Van Lohuizen:

    He Lisa wat leuk om je verhaal te lezen hoe het daar is. Als ik het zo lees heb je het wel naar je zin. Geniet er ook lekker van! Gr. De Lohuusjes

  • 30 April 2014 - 22:26

    De Timmertjes:

    Hoi lisa wat fijn dat we weer wat van je horen, wat een leuk verhaal en onwijs dat je het zo naar je zin heb.
    Geniet maar van alles en we horen weer van je.

    Dikke knuffels van de timmertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Lisa

Nieuw Zeeland!!

Actief sinds 14 Maart 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 5010

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: